![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey i just geïnstalleerd ramen maar gepartitioneerd 20GB op de harde schijf geïnstalleerd en Ubuntu op de gepartitioneerde ruimte. dacht dat de installatie was er geen problemen, maar toen ik opnieuw mijn computer, terwijl het van start gaan van het scherm opent met "ERROR 17" en stopt met het opstarten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| moet u wellicht opnieuw installeren grub volgende stappen
booten vanaf de Ubuntu Live CD, ga naar terminal en type sudo grub deze krijgt u een grub-prompt op dit PROMT type Code: find / boot/grub/stage1 Volgende Dit is belangrijk, ongeacht werd teruggezonden voor het find commando gebruiken in de volgende regel (u bent nog in grub>. Wanneer u de volgende 3 commando's) Code: root (hd?,?) nu dit soort Code: setup (hd0) Code: quit nu grub zal opnieuw worden geïnstalleerd en als u hulp nodig hebt bij het configureren van het Ik kan u instrueren Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| nope nog steeds fout 17 na die |
|
| |||
| |||
| Welke leeftijd is de computer? Op sommige oudere modellen, als de boot bestanden zijn te ver van een grote schijf worden ze ontoegankelijk voor het BIOS.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fout popup; IE7 heeft ondervonden en fout ... | jonkon2 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 30 mei 2009 00:30 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Vxd fout | VJH | Drives & Removable Media | 1 | 18e sep 2008 05:10 |
| DMA-driver error, CRC-fout | ghbnic | Drives & Removable Media | 6 | De 2 april 2008 11:44 |
| Nero fout##%! | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 4 | 11 dec 2007 15:32 |
| Thread Tools | |
| |