mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Fedora 9 - Deling af internetforbindelse via LAN

Reply

Thread Tools
Old 1. juni 2009, 03:35
Ny Medlem Gruppen

Default Fedora 9 - Deling af internetforbindelse via LAN

Jeg bruger Fedora 9 med internetforbindelse, nu har jeg tilsluttet 18 xp i LAN via skifte ... Nu ved jeg ønsker at dele internetforbindelse ... jeg har to LAN-kort i min Linux maskine, men jeg dont kende, hvordan du konfigurerer det? Pls hjælp mig til at dele internetforbindelse ..
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
High PING'er mens deling af internetforbindelse simulacrum Networking, Modemer & VoIP 0 24. maj 2009 23:35
Deling af internetforbindelse problem på ad hoc-netværk lixpas Networking, Modemer & VoIP 2 31 januar 2009 11:33
Internet går ned, når Deling Båndbredde xerxesjc28 Networking, Modemer & VoIP 19 3 april 2008 19:14
Deling af en forbindelse bry4n3 Networking, Modemer & VoIP 1 1 januar 2008 16:40
Deling af internetforbindelse krydskabel, XP til OSX jano Networking, Modemer & VoIP 3 23 august 2007 14:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.