mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Fedora 9 - Deling av Internett-tilkobling via LAN

Reply

Thread Tools
Old 1 juni 2009, 03:35
New Member Group

Default Fedora 9 - Deling av Internett-tilkobling via LAN

Jeg bruker Fedora 9 med internett, nå har jeg koblet 18 xp i LAN via bytte ... Jeg vil dele internettforbindelsen ... Jeg har to LAN-kort i min Linux-maskin, men jeg dont vite hvordan du konfigurerer det? Pls hjelpe meg å dele internett ..
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Høy ping mens deling av Internett-tilkobling simulacrum Nettverk, modem og VoIP 0 24 mai 2009 23:35
Internet Connection Sharing problem på ad-hoc-nettverk lixpas Nettverk, modem og VoIP 2 31 januar 2009 11:33
Internett krasjer når Deling Båndbredde xerxesjc28 Nettverk, modem og VoIP 19 3 april 2008 19:14
Dele en forbindelse bry4n3 Nettverk, modem og VoIP 1 1 januar 2008 16:40
Internet Connection Sharing Krysskabelen, XP til OSX Jano Nettverk, modem og VoIP 3 23 august 2007 14:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.