![]() |
|
| |||
| |||
| Firefox lukker sig i Ubuntu Hardy uden grund. Nogle gange, når jeg klikker på et link til en video site gerne youtube Firefox lukker sig selv uden grund. Please help xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvet at geninstallere det?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Nej, jeg vil prøve at nu. |
|
| |||
| |||
| Jeg har helt geninstalleret det, og det stadig lukker sig om nogle videoer. : ( |
|
| |||
| |||
| Hvilken version af FF bruger du Det er et fælles problem med ældre versioner og Ubuntu, men ikke den nyeste release
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Dens Firefox 3.0b5 tilsyneladende. |
|
| |||
| |||
| Det er en beta release Hvorfor ikke du bruger version 2?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Thanks, synes dette at have fastsat det. : D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC spil lukning? | mxmad32 | PC & Console Gaming | 10 | 30 december 2008 10:46 |
| Ubuntu Hardy Heron 8.04 LTS | Cew27 | Linux & Alternative OS | 9 | 28 april 2008 01:51 |
| Ubuntu hårdføre hejre | Cew27 | Linux & Alternative OS | 4 | 5th Mar 2008 01:12 |
| Thread Tools | |
| |