![]() |
|
| |||
| |||
| Firefox sluit zich in Ubuntu Hardy zonder reden. Soms als ik klik op een link naar een video-site als youtube Firefox sluit zich voor geen enkele reden. Please help xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u probeert het opnieuw te installeren?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nee, ik probeer dat nu. |
|
| |||
| |||
| Ik heb helemaal opnieuw geïnstalleerd en hij sluit zich nog over een aantal video's. : ( |
|
| |||
| |||
| Welke versie van FF gebruikt u Het is een algemeen probleem met oudere versies en Ubuntu, maar niet de nieuwste release
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Haar Firefox 3.0b5 blijkbaar. |
|
| |||
| |||
| Dat is een bèta release Waarom heb je niet gebruik van versie 2?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Bedankt, lijkt dit te hebben vastgesteld is. : D |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC-spellen sluitingstijd? | mxmad32 | PC & Gaming Console | 10 | 30 dec 2008 10:46 |
| Ubuntu Hardy Heron 8.04 LTS | Cew27 | Linux & Alternative OS | 9 | 28 apr 2008 01:51 |
| Ubuntu Hardy Heron | Cew27 | Linux & Alternative OS | 4 | De 5 maart 2008 01:12 |
| Thread Tools | |
| |