![]() |
|
| |||
| |||
| Firefox er lukke seg i Ubuntu Hardy uten grunn. Noen ganger når jeg klikker på en lenke til en video webområdet ditt youtube Firefox lukker seg uten grunn. Vennligst hjelp xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvde du å installere det?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Nei, jeg vil prøve det nå. |
|
| |||
| |||
| Jeg har fullstendig installert det, og det fortsatt lukker seg på noen videoer. : ( |
|
| |||
| |||
| Hvilken versjon av FF bruker du Det er et felles problem med eldre versjoner og Ubuntu, men ikke den nyeste utgivelsen
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Its Firefox 3.0b5 tilsynelatende. |
|
| |||
| |||
| Det er en betaversjon Hvorfor ikke bruke versjon 2?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Takk, dette synes å ha løst det. : D |