![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok jeg netop oprettet nogle fora specifikt til Linux og open source. Foss står for gratis open source-software, er det hensigten af mine fora er klart, at være fri. sine drives af brugerne for brugerne forum software Jeg valgte (punbb) er let, fri frigivet under GNU GPL.
Jeg indstille forum op, fordi jeg er syg off alle arrogent know-it-alls Trolling de andre fora, der misbruger folk, der ved mindre end dem fra op på deres høje hest. Hvis du har et problem, vi vil gøre vores bedste for at løse det. Hvis du vil hjælpe os med at få det igangværende bedes du tilmelde dig og fortælle andre open source-brugerne om det. tak Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Normalt ikke give selvstændige forfremmelse, men jeg vil lade det gå som en off.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er slet ikke bekendt med PunBB men som ser på det det ser sædvane. Awesome job! Virkelig rene, virkelig simpel og blot en virkelig fin layout. Jeg tror, jeg foretrækker den grønne, jeg synes at mene, du brugte til at have et blåt tema, men det grønne med skildpadden sikkert ser godt ud. Har du tænkt på at tilføje en Wiki såvel?
|
| |||
| |||
| De stjal min avatar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem stjal din avatar?
| |||
| |||
| SG har haft, at en for aldre ... |
|
| |||
| |||
| Faktisk, du stjal den fra mig. Jeg har bemærket du har brugt det på din egen fora, som jeg ikke rigtig holder af. You're fora har kun været op til omkring 3 måneder, hvis det, og jeg har haft denne avatar i lang tid, da du først blev forbudt. Jeg tror, at beskylde mig for at stjæle den her er bare plain uhøflig.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det er latterligt at beskylde nogen for at stjæle avatarer (næsten hele tiden anyway) som de ikke er foretaget af brugeren, men findes på internettet, så medmindre du foretog avatar, det er ikke at stjæle fra dig. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Men jeg finde ham at beskylde mig for at stjæle hans avatar uhøflig.
__________________ serverguy |