![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok i juuri perustanut joitakin foorumeilla erityisesti linux ja avointa lähdekoodia. Foss seisontatuesta ilmainen avoimen lähdekoodin ohjelmistoja, tarkoituksena minun foorumeilla on selkeä, on vapaa. sen hoitaa käyttäjiä käyttäjien foorumi ohjelmistot i valitsi (punbb) on kevyt, vapaa julkaistu GNU GPL.
i asettaa foorumilla, koska olen sairas pois kaikki arrogent tiedä-se-alls Trolling muita foorumeita, jotka väärinkäyttävät ihmiset tietävät vähemmän kuin niitä jopa niiden korkea hevonen. jos sinulla on ongelma, teemme parhaamme sen ratkaisemiseksi. jos haluat auttaa meitä pääsemään menee ota liittyä ja kertoa muille avoimen lähdekoodin käyttäjät siitä. kiitos My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eivät yleensä salli itsensä edistäminen mutta I'll antaa tämän mennä niin yhden pois.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole lainkaan perehtynyt PunBB mutta joita tarkastellaan sitä se näyttää melko mukautettuja. Awesome job! Todella puhdas, todella yksinkertainen ja vain todella hieno ulkoasu. Uskon mieluummin vihreä, I näyttävät ajattelevan, jota käytettiin on sininen teema, mutta vihreiden kanssa merikilpikonna varmasti näyttää hyvältä. Oletko ajatellut lisäämällä Wiki samoin?
|
| |||
| |||
| olet varastanut minun avatar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuka varasti oman Avatarin?
| |||
| |||
| SG on ollut, että yksi iät ja ajat ... |
|
| |||
| |||
| Oikeastaan sinun varasti sen minulta. Huomasin käytit sen omalla foorumeilla, jota en oikeastaan välitä. You're foorumeilla on ollut jopa noin 3 kuukautta, jos, ja minulla on ollut tämän hahmon jo kauan, sen jälkeen kun oli ensin kieltänyt. Mielestäni syyttänyt minua varastaa se on pelkkää rude.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| On naurettavaa syyttää ketään varastamalla avatars (lähes koko ajan joka tapauksessa), sillä ne eivät ole tehnyt käyttäjä, mutta Internet, joten jos et tehnyt avatarista, se ei ole varastaa sinulta. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Mutta pidän häntä syyttänyt minua varastaa hänen avatarista rude.
__________________ serverguy |