![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok i just opgericht sommige fora specifiek voor Linux en open source. FOSS staat voor gratis open source software, de bedoeling van mijn forums is duidelijk, om vrij te zijn. zijn uitgevoerd door de gebruikers voor de gebruikers van het forum software Ik koos (punbb) is lichtgewicht, gratis vrijgegeven onder de GNU GPL.
ik het forum op, want ik ben ziek uit alle arrogent weet-het-ITNODIGINGEN trollen de andere fora die misbruik mensen die minder dan weten ze van op hun hoge paard. als u een probleem dat we zullen ons best doen om het op te lossen. Als u wilt helpen kunt u krijgen zullen toetreden en vertellen andere open source gebruikers over. bedankt Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Normaal gesproken niet in staat zelf promotie maar ik laat dit verder als een one off.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben helemaal niet vertrouwd met PunBB, maar door het uiterlijk van het it looks pretty maat. Awesome job! Echt schoon, echt eenvoudig en net echt een leuke lay-out. Ik denk dat ik liever de groene, ik lijken te denken dat u gebruikt om een blauw thema, maar het groen met de schildpad zeker ziet er goed uit. Hebt u nagedacht over de toevoeging van een Wiki ook?
|
| |||
| |||
| je stal mijn avatar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wie stal je avatar?
| |||
| |||
| SG heeft gehad dat een voor jong en oud ... |
|
| |||
| |||
| Eigenlijk u gestolen van mij. Ik zag je gebruikt het op uw eigen fora, waar ik niet echt zorgen over. Je bent op forums zijn slechts voor ongeveer 3 maanden, indien dat, en ik heb deze avatar voor een lange tijd, omdat je eerst werden verboden. Ik denk dat beschuldigen me van het stelen van het op hier is gewoon onbeleefd.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Het is belachelijk iemand beschuldigen van het stelen van avatars (bijna de hele tijd toch) als ze niet door de gebruiker, maar vinden op het internet, dus tenzij je de avatar, het is niet stelen van je. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maar ik vind hem beschuldigen me van het stelen van zijn avatar onbeleefd.
__________________ serverguy |