![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok jeg bare sette opp noen fora spesielt for Linux og åpen kildekode. Foss står for gratis åpen kilde-programvare, intensjonen min fora er klare til å være gratis. den drives av brukere for brukere på forumet programvare jeg valgte (punbb) er lette, gratis utgitt under GNU GPL.
Jeg satt på forumet fordi jeg er syk av alle arrogent know-it-alls trolling den andre fora som misbruker folk som vet mindre enn dem fra seg på sin høye hest. hvis du har et problem, vil vi gjøre vårt beste for å løse det. hvis du vil hjelpe oss å få det går kan du bli med og fortell andre open source brukere om det. takk Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke normalt at selv fremme men jeg vil la dette gå som en av.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke i det hele tatt kjent med PunBB men det ser ut på det den ser pen tilpasset. Kjempeflott jobb! Virkelig ren, veldig enkel og bare en virkelig fin layout. Jeg tror jeg foretrekker den grønne, jeg synes å tro du pleide å få en blå tema, men den grønne med turtle absolutt ser bra ut. Har du tenkt på å legge til en Wiki også?
|
| |||
| |||
| du stjal min avatar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem stjal din avatar?
| |||
| |||
| SG har hatt som en for aldre ... |
|
| |||
| |||
| Egentlig du stjal det fra meg. Jeg merke til at du brukte den på ditt eget forum, der jeg ikke egentlig bryr seg om. You're fora bare har vært opp i ca 3 mnd om det, og jeg har hatt denne avatar på lang tid, siden du ble utestengt. Jeg tror anklage meg for å stjele det her er bare frekt.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det er latterlig å anklage noen for å stjele avatarer (nesten hele tiden uansett) så de er ikke laget av brukeren, men funnet på internett, så hvis ikke du gjorde avatar, det er ikke å stjele fra deg. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Men jeg finner ham å anklage meg for å stjele sin avatar uhøflig.
__________________ serverguy |