![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok jag bara sätta upp några forum specifikt för Linux och öppen källkod. Foss står för fri programvara med öppen källkod, avsikten med mitt forum är klar, är fri. dess drivs av användare för användare forumet programvara jag valde (punbb) är lätt, gratis släppt under GNU GPL.
jag forumet upp eftersom jag är sjuk av alla arrogent know-it-alls trolling andra forum som missbrukar dem som vet mindre än dem från att på sina höga hästar. om du har ett problem som vi kommer göra vårt bästa för att lösa det. Om du vill hjälpa oss att få det kommer du gå och säga till andra open source-användare om det. tack Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Normalt inte tillåter egen marknadsföring, men jag ska låta detta gå som en start.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte alls bekant med PunBB men som ser på det det ser bra anpassade. Awesome job! Verkligen rena, verkligen enkelt och bara en riktigt trevlig layout. Jag tror att jag föredrar det gröna, jag tycker att du brukade ha ett blått tema, men den gröna med sköldpaddan säkert ser bra ut. Har du funderat på att lägga en Wiki också?
|
| |||
| |||
| du stal min avatar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vem stal din avatar?
| |||
| |||
| SG har haft som en i evigheter ... |
|
| |||
| |||
| Faktiskt, du stal den från mig. Jag märkte att du använt den på din egna forum, som jag egentligen inte bryr sig om. You're forum har bara varit uppe i ca 3 månader om det, och jag har haft detta avatar under en lång tid, eftersom du var första förbjudas. Jag tror att anklaga mig för att stjäla den här är helt enkelt oförskämt.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det är löjligt att anklaga någon för att stjäla avatarer (nästan hela tiden i alla fall) eftersom de inte är gjorda av användaren, men finns på internet, så om du inte gjort avatar, det är inte stjäla från dig. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Men jag hittar honom anklagar mig för att stjäla hans avatar oförskämd.
__________________ serverguy |