![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Acer og jeg engang havde ubuntu installeret laster jeg installeret lo-stik til bærbare computere (den går ind i BIOS) desværre det interupts den opstart af enten OS og behov Super Grub Disk (fra supergrubdish.org) til at starte det hver gang. Jeg tænkte på om jeg kan lægge den på et eksternt drev (maxar One Touch mini) hvor jeg delt det drev Jeg tænkte på, hvad skal jeg gøre for at installere det på esternal og boot når nogensinde Jeg har det sat i. |
|
| |||
| |||
| Som hovedregel bør du ikke installere et operativsystem til et eksternt drev. Det kunne fungere, men hvis, uanset af hvilken grund det bliver taget ud af stikket som du bruger OS du skruer alt op. |
|
| |||
| |||
| ville det på hukommelsen ikke disk det ville være »opstart fra disk", og hvis det kom un sluttet det ville bare fejl. Dens ikke kommer un tilproppes. Alle spurgte jeg er, hvordan vi gør det ikke, hvorfor jeg ikke skulle jeg bruge dette til jeg får en Mandriva OS flash-drev. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan du gør det er lige det samme som hvis du gør det på et internt. Partition, Format, Installér OS
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 marts 2009 15:14 |
| Spørgsmål om en Vista / Ubuntu dual boot | MJM | Linux & Alternative OS | 11 | 18 oktober 2008 02:29 |
| Dual opstart Vista & OS X?? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 4 | 21. sep 2008 13:03 |
| Dual Opstart Vista med XP? | sgrr | Windows-operativsystemer | 3 | 19 december 2007 04:16 |
| Dual Opstart (Ubuntu & Windows XP) | Liam | Linux & Alternative OS | 1 | 29 juli 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |