![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on acer ja olen kerran ollut ubuntu asennettu laster olen asentanut lo-jack kannettavissa tietokoneissa (se menee BIOS) valitettavasti se interupts ja käynnistetään joko OS ja tarvitsi Super Grub Disk (vuodesta supergrubdish.org) käynnistää sen aina. Mietin jos voin laita se ulkoinen asema (maxar One Touch mini) jos olen jakaa ajaa ihmettelin mitä minun on tehtävä asenna se on esternal ja käynnistyksessä jos koskaan olen sitä syötimme tuumaa |
|
| |||
| |||
| Yleensä sinun ei pitäisi asentaa käyttöjärjestelmä on ulkoisen aseman. Se saattaisi toimia, mutta jos jostain syystä milloin se tulee irti kuin käytät OS olet ruuvi kaiken. |
|
| |||
| |||
| se muisti ei levy olisi "käynnistetään levy" ja jos se tuli un kytkettynä se vain virhe. Sen ei tule un kytkettynä. Kaikki kysyin on, miten se ei ole, miksi ei pitäisi Olen tämän asti saan Mandriva OS flash-asemaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten se on aivan sama kuin jos olit tekemässä sen sisäinen. Partition, Formaatti, Asenna OS
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dual Käynnistäminen Kubuntu ja Vistan kanssa Vista asennettuna 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27th Mar 2009 15:14 |
| Kysymys noin Vista / Ubuntu dual boot | Aå | Linux & Alternative OS | 11 | 18. lokakuu 2008 02:29 |
| Dual käynnistystä Vista & OS X? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 21. Sep 2008 13:03 |
| Dual Käynnistäminen Vista sekä XP: ssä? | sgrr | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 19. Joulukuu 2007 04:16 |
| Dual Käynnistäminen (Ubuntu & Windows XP) | Liam | Linux & Alternative OS | 1 | 29. Jul 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |