![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een acer, en ik eenmaal had ubuntu geïnstalleerd laster installeerde ik lo-aansluiting voor laptops (het gaat in het BIOS) helaas interupts het opstarten van een OS en nodig de Super Grub Disk (vanaf supergrubdish.org) bij het opstarten van het iedere keer. Ik vroeg me af of ik kan het op een externe schijf (maxar One Touch mini) waar ik de schijf verdeeld Ik vroeg me af wat moet ik doen om het te installeren op de esternal en boot toen ooit heb ik het aangesloten inch |
|
| |||
| |||
| Als algemene regel moet je niet installeren van een OS naar een externe schijf. Het kan werken, maar als om welke reden dan ook wordt losgekoppeld als u het OS dat je schroef alles. |
|
| |||
| |||
| Het zou op geheugen niet schijf zou het "opstarten vanaf diskette" en zo kwam het VN aangesloten zou gewoon fout. Het is niet afkomstig un aangesloten. Alles wat ik gevraagd wordt hoe het niet waarom zou ik geen gebruik ik dit tot ik een mandriva OS flash drive. |
|
| |||
| |||
| Hoe dit te doen is precies hetzelfde als wanneer je aan het doen waren op een intern. Partitie, het formaat, de installatie van de OS
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |