![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har downloadet et par Linux-systemer Men når jeg brænde det til en cd, smide det i min dvd-drev, kan du sætte min gamle harddisk i, og starte op fra cd Jeg kan kun komme til, hvor jeg er nødt til at vælge mellem et par muligheder. Jeg er i stand til at gå op og ned på listen, men jeg kan ikke bruge ENTER for at installere OS .. Hvad kan være problemet her? nogen prøvet noget tilsvarende? tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad distribution's har du downloade?
| |||
| |||
| Jeg fik Fedora og Ubuntu Jeg har brændt dem begge, på hver deres DVD - RW Disk Men det vil kun lade mig komme til, hvor jeg har til at vælge hvad jeg vil gøre, boot fra DVD eller installere, og nogle andre muligheder |
|
| |||
| |||
| Kan du prøve openSUSE og PCLinuxOS og se om de har installeret?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hej! Jeg ønsker Linux! Men ... Hvad distribution for at få? | Windwalker55 | Linux & Alternative OS | 1 | 3 juni 2009 19:00 |
| Er der en Linux-distribution, der lærer Du Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| De bedste Linux? | canadarulz | Linux & Alternative OS | 7 | 20. maj 2008 11:17 |
| Forsøger at gå til linux | bægerglas | Linux & Alternative OS | 1 | 2 februar 2008 03:31 |
| Hvilke Linux! | Aners92 | Linux & Alternative OS | 9 | 1 februar 2008 19:52 |
| Thread Tools | |
| |