![]() |
|
| |||
| |||
| He, Ik heb een enkele Linux-systemen Maar toen ik voor het branden van een cd, gooi het in mijn dvd-station, leg mijn oude harde schijf in, en booten vanaf de cd Ik alleen maar naar waar ik moet kiezen uit een aantal opties. Ik kan gaan omhoog en omlaag in de lijst, maar ik kan geen gebruik maken van voer voor het installeren van de OS .. Wat kan het probleem hier? iemand probeerde eveneens iets? bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat distro's heb je downloaden?
| |||
| |||
| Ik heb Fedora en Ubuntu Ik heb gebrand, zowel van hen, aan elke zij DVD - RW Maar het zal pas laat me naar waar ik moet kiezen wat ik wil doen, opstarten vanaf de DVD of installeren, en enkele andere opties |
|
| |||
| |||
| Kun je proberen OpenSUSE en PCLinuxOS en kijk of deze te installeren?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoi! Ik wil Linux! Maar ... Welke distro te krijgen? | Windwalker55 | Linux & Alternative OS | 1 | De 3 juni 2009 19:00 |
| Er is een Linux distro Dat leert u Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 apr 2009 13:26 |
| De beste Linux? | canadarulz | Linux & Alternative OS | 7 | 20 mei 2008 11:17 |
| Proberen om naar Linux | bekerglas | Linux & Alternative OS | 1 | De 2 februari 2008 03:31 |
| Welke Linux! | Aners92 | Linux & Alternative OS | 9 | De 1 februari 2008 19:52 |
| Thread Tools | |
| |