![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag laddade ner några Linux-system Men när jag bränner den på en CD, slänga det i min DVD-enhet, som min gamla hårddisk i och starta från CD Jag kan bara komma till om jag måste välja mellan ett par alternativ. Jag kan gå upp och ned i listan, men jag kan inte gå in för att installera OS .. Vad kan vara problemet här? någon som provat något liknande? tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vad distributioner's gjorde du ladda ner?
| |||
| |||
| Jag har Fedora och Ubuntu Jag har bränt dem båda, i varje de DVD - RW-skivan Men det kommer bara låta mig komma till där jag har att välja vad jag vill göra, starta från DVD-eller installera, och några andra alternativ |
|
| |||
| |||
| Kan du försöka OpenSUSE och PCLinuxOS och se om de installera?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hej! Jag vill ha Linux! Men ... Vad distributioner att få? | Windwalker55 | Linux & Alternativa OS | 1 | 3 juni 2009 19:00 |
| Finns det någon Linux-distributioner som lär Du Linux | pest79456 | Linux & Alternativa OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| Bästa Linux? | canadarulz | Linux & Alternativa OS | 7 | 20 maj 2008 11:17 |
| Försöker att gå till linux | bägare | Linux & Alternativa OS | 1 | 2 februari 2008 03:31 |
| Vilken Linux! | Aners92 | Linux & Alternativa OS | 9 | 1 februari 2008 19:52 |
| Thread Tools | |
| |