![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg har været der nogle spørgsmål vedrørende min IBM Thinkpad T42 Laptop. Jeg har installeret Ubuntu 8.04 og af en eller anden grund OS ser mit lydkort, men ikke producerer lyd. Mit lydkort er Intel AC 97. Et eksempel fejlmeddelelse: Sound enheden ikke er installeret. Jeg har alle de nyeste opdateringer, ALSA osv. Kan nogen venligst hjælpe mig? Enhver hjælp ville være meget værdsat. Tak. Solotekk |
|
| |||
| |||
| woohoo! Jeg elsker denne fejl! ![]() Det tog mig lang tid at fastsætte, at (edgy eft version) ... det er længe siden, så jeg har glemt, hvordan man kan ordne det .. men jeg kan huske, at du skal installere ALSA og dens afhængigheder (afhængigheder, er det påkrævet) .. også gå til lydindstillinger og fejlfinding nogle derinde .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan du ikke finde den rigtige driver til mit lydkort | joreel | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 22 juni 2009 08:44 |
| Lyddriveren ikke fundet | Diane | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Ingen lyd .. dårlig driver? | omidahomi712 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 5. jun 2008 18:27 |
| Please help - lyddriveren problem | jamie2k8 | Multimedia & Codecs | 7 | 29. maj 2008 00:43 |
| Thread Tools | |
| |