mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Hjælpe med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver

Reply

Thread Tools
Old 4. juni 2008, 15:31
Medlem Gruppen

Default Hjælpe med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver

Hej. Jeg har været der nogle spørgsmål vedrørende min IBM Thinkpad T42 Laptop. Jeg har installeret Ubuntu 8.04 og af en eller anden grund OS ser mit lydkort, men ikke producerer lyd. Mit lydkort er Intel AC 97.

Et eksempel fejlmeddelelse: Sound enheden ikke er installeret.

Jeg har alle de nyeste opdateringer, ALSA osv.

Kan nogen venligst hjælpe mig? Enhver hjælp ville være meget værdsat.

Tak.
Solotekk
Old 9. juni 2008, 05:35
Medlem Gruppen

Default Hjælpe med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver

woohoo! Jeg elsker denne fejl!

Det tog mig lang tid at fastsætte, at (edgy eft version) ...
det er længe siden, så jeg har glemt, hvordan man kan ordne det ..

men jeg kan huske, at du skal installere ALSA og dens afhængigheder (afhængigheder, er det påkrævet) ..

også gå til lydindstillinger og fejlfinding nogle derinde ..
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan du ikke finde den rigtige driver til mit lydkort joreel Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 22 juni 2009 08:44
Lyddriveren ikke fundet Diane Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 4 juni 2009 21:20
Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. cheesepuff Lyd, højtalere og MP3-afspillere 8 18. maj 2009 12:27
Ingen lyd .. dårlig driver? omidahomi712 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 5. jun 2008 18:27
Please help - lyddriveren problem jamie2k8 Multimedia & Codecs 7 29. maj 2008 00:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.