![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen ollut jonkin verran kysymyksiä, jotka minun IBM Thinkpad T42 Laptop. Olen asentanut Ubuntu 8.04 ja jostain syystä OS näkee äänikortti, mutta ei tuota ääntä. Oma äänikortti on Intel AC 97. Yksi esimerkki virhesanoma: Sound laitteeseen ei ole asennettu. Minulla on kaikki uusimmat päivitykset, ALSA jne. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua? Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos. Solotekk |
|
| |||
| |||
| woohoo! i love että virhe! ![]() se kesti pitkään aikaan vahvistaa, että (ärtyisä EFT versio) ... se oli jo kauan sitten, joten olen unohtanut kuinka korjata se .. mutta en muista, että sinun tulee asentaa ALSA ja sen riippuvuudet (riippuvuudet, on tarvittaessa) .. myös mennä äänen asetukset ja vianmäärityksen jotkut siellä .. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi löytää oikea ajuri minun äänikortti | joreel | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 22. kesäkuu 2009 08:44 |
| Sound Driver ei havaittu | Diane | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 4th Jun 2009 21:20 |
| Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 18. toukokuuta 2009 12:27 |
| Ei ääntä .. huono kuljettaja? | omidahomi712 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 5th Jun 2008 18:27 |
| Ole hyvä ja auta - hyvä ajuri ongelma | jamie2k8 | Multimedia & Codecs | 7 | 29. toukokuuta 2008 00:43 |
| Thread Tools | |
| |