mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Hjelp med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2008, 15:31
Medlem Group

Default Hjelp med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver

Hei. Jeg har hatt noen spørsmål om min IBM Thinkpad T42 bærbar PC. Jeg har installert Ubuntu 8.04, og for noen grunn OS ser mine lydkort, men ikke lage lyd. Min lydkortet Intel AC 97.

Et eksempel feilmeldingen: Sound enheten ikke installert.

Jeg har de siste oppdateringene, ALSA, etc.

Kan noen vennligst hjelpe meg? Eventuelle hjelpe ville være verdsatt.

Takk.
Solotekk
Old 9 juni 2008, 05:35
Medlem Group

Default Hjelp med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver

woohoo! Jeg elsker denne feilen!

det tok meg lang tid å fikse det (irritabel EFT versjon) ...
det var for lenge siden, så jeg har glemt hvordan man skal fikse det ..

Men jeg husker at du trenger å installere ALSA og avhengighet (avhengighet, er det påkrevd) ..

også gå til lyd og feilsøke litt der ..
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke finne den rette driveren for lydkortet joreel Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 22 juni 2009 08:44
Sound Driver ikke registrert Diane Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 4 juni 2009 21:20
Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 18 mai 2009 12:27
Ingen lyd .. dårlig sjåfør? omidahomi712 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 5 juni 2008 18:27
Hjelp - lyddriveren problem jamie2k8 Multimedia & Kodeker 7 29 mai 2008 00:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.