![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har hatt noen spørsmål om min IBM Thinkpad T42 bærbar PC. Jeg har installert Ubuntu 8.04, og for noen grunn OS ser mine lydkort, men ikke lage lyd. Min lydkortet Intel AC 97. Et eksempel feilmeldingen: Sound enheten ikke installert. Jeg har de siste oppdateringene, ALSA, etc. Kan noen vennligst hjelpe meg? Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk. Solotekk |
|
| |||
| |||
| woohoo! Jeg elsker denne feilen! ![]() det tok meg lang tid å fikse det (irritabel EFT versjon) ... det var for lenge siden, så jeg har glemt hvordan man skal fikse det .. Men jeg husker at du trenger å installere ALSA og avhengighet (avhengighet, er det påkrevd) .. også gå til lyd og feilsøke litt der .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke finne den rette driveren for lydkortet | joreel | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 22 juni 2009 08:44 |
| Sound Driver ikke registrert | Diane | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Ingen lyd .. dårlig sjåfør? | omidahomi712 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 5 juni 2008 18:27 |
| Hjelp - lyddriveren problem | jamie2k8 | Multimedia & Kodeker | 7 | 29 mai 2008 00:43 |
| Thread Tools | |
| |