mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Reply

Thread Tools
Old 9. maj 2008, 11:47
Medlem Gruppen

Jeg kan ikke ud til at få linux til at starte op på vista.
Jeg fik at vide at PRES en af F-tasterne men jeg ved ikke, hvor en.
Old 9. maj 2008, 13:56
Donor-Gruppen

Er det relevant?

Old 10. maj 2008, 17:10
Medlem Gruppen

nej
Old 12. maj 2008, 11:59
Donor-Gruppen

Hvis du ikke får en GRUB boot-menu til at vælge enten Vista eller Linux, eller Windoze boot menuen, så Linux er sandsynligvis ikke installeret korrekt. Grub kræver ingen F-nøglen til at blive trykket ned. Måske det følgende vil hjælpe.

http://apcmag.com/the_definitive_dua...stepbystep.htm

Old 13. maj 2008, 12:53
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Hvis du ikke får en GRUB boot-menu til at vælge enten Vista eller Linux, eller Windoze boot menuen, så Linux er sandsynligvis ikke installeret korrekt. Grub kræver ingen F-nøglen til at blive trykket ned. Måske det følgende vil hjælpe.

http://apcmag.com/the_definitive_dua...stepbystep.htm

I cant få det installeret jeg bruge "Damn små LINUX" form Linuxquestions.com
Old 14. maj 2008, 02:20
Donor-Gruppen

Nogen særlig grund til, at du valgte at en? Ah, du måske sige det på en USB Drive? De spørger, hvad F-nøglen til at trykke på for at boote fra USB-drev?

Gå ind i BIOS setup menu ved start (som nøglen til pressen vil være i dit bundkort manual, men en besked normalt blinker op ved start). Under Boot, bør du være i stand til at ændre boot-rækkefølgen. Som standard, er det sædvanligvis CD derefter HDD derefter flytbart drev. Push flytbare til toppen derefter genstarte.

Old 14. maj 2008, 13:28
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Nogen særlig grund til, at du valgte at en? Ah, du måske sige det på en USB Drive? De spørger, hvad F-nøglen til at trykke på for at boote fra USB-drev?

Gå ind i BIOS setup menu ved start (som nøglen til pressen vil være i dit bundkort manual, men en besked normalt blinker op ved start). Under Boot, bør du være i stand til at ændre boot-rækkefølgen. Som standard, er det sædvanligvis CD derefter HDD derefter flytbart drev. Push flytbare til toppen derefter genstarte.
Hvad man gør du antyder. Jeg har en Intel-processor og 32-bit OS jeg bad om en cd fra Ubuntu men venter.
Old 15. maj 2008, 02:48
Donor-Gruppen

Du kan muligvis købe et Mag med distribution på det. Personligt vil jeg bruge en af openSUSE (bedre kontrol) Ubuntu (store pakke katalog men flakey) eller PCLinuxOS (lille katalog, meget nemt at installere).

Old 1. juli 2008, 10:55
Medlem Gruppen

Hvis du har brugt Ubuntu med wubi (Windows Installer af Ubuntu) og tryk derefter på F8 flere gange under opstarten, og det bør give dig en liste over de operativsystemer installeret.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.