![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet lijken te krijgen van Linux op te starten op Vista. Ik was te druk vertelde een van de F-toetsen, maar ik weet niet welke. |
|
| |||
| |||
|
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| nee |
|
| |||
| |||
| Als je niet steeds een GRUB boot menu te kiezen, hetzij Vista of Linux, of de windows boot menu, dan Linux is waarschijnlijk niet correct geïnstalleerd. Grub heeft geen F-toets worden ingedrukt. Misschien de volgende zal helpen. http://apcmag.com/the_definitive_dua...stepbystep.htm
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
I cant get it geïnstalleerd Ik gebruik dat "Damn Small Linux 'vorm Linuxquestions.com |
|
| |||
| |||
| Een bepaalde reden waarom je ervoor kiest dat een? Ah, misschien zet het op een USB-schijf? U vraagt wat F-toets drukt om te starten vanaf de USB drive? Ga in de BIOS setup-menu bij het opstarten (die toets te drukken zal deze in je moederbord handleiding, maar een boodschap meestal knippert bij het opstarten). Onder opstarten, moet u in staat om de opstartvolgorde. Standaard, is het meestal cd dan HDD vervolgens verwijderbare schijf. Push verwijderbare naar de top dan reboot.
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| U kunt voor de aanschaf van een Mag met een distro op. Persoonlijk zou ik gebruik maken van een van OpenSUSE (betere controle), Ubuntu (groot pakket catalogus maar Flakey), of PCLinuxOS (kleine catalogus, zeer eenvoudig te installeren).
|
| |||
| |||
| Als u gebruikt Ubuntu met wubi (het windows installatieprogramma van Ubuntu), dan drukt u herhaaldelijk op F8 tijdens het opstarten en het moet geven u de lijst van besturingssystemen geïnstalleerd. |