![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke ut til å få Linux til å starte opp på vista. Jeg ble fortalt til pres en av F-tastene, men jeg vet ikke hvilken. |
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| nei |
|
| |||
| |||
| Hvis du ikke får grave oppstartsmenylisten å velge enten Vista eller Linux, eller Windoze oppstartsmenylisten deretter Linux er trolig ikke riktig installert. Grub krever ingen F-tasten til å bli trykket. Kanskje følgende vil hjelpe. http://apcmag.com/the_definitive_dua...stepbystep.htm
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg skrånende få det installert jeg bruker "Damn liten LINUX 'form Linuxquestions.com |
|
| |||
| |||
| Noen spesiell grunn til at du valgte den? Ah, du kanskje legge den på en USB-stasjonen? Du spør hva F-tasten til å trykke for å starte opp fra USB-stasjonen? Gå inn i BIOS-oppsett-menyen ved oppstart (som nøkkelen til å trykke på, vil være på hovedkortet manual, men en melding vanligvis lyser opp ved oppstart). Under oppstart, bør du kunne endre boot sekvensen. Som standard, er det vanligvis CD deretter HDD deretter flyttbar stasjon. Push fjernbare til toppen deretter omstart.
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Du kan kanskje kjøpe en Mag med en distro på den. Personlig ville jeg bruke en av OpenSUSE (bedre kontroll), Ubuntu (stor pakke katalog men flakey) eller PCLinuxOS (liten katalog, svært enkelt å installere).
|
| |||
| |||
| Hvis du har brukt Ubuntu med wubi (Windows Installer for Ubuntu) og deretter trykke F8 gjentatte ganger under oppstart, og det bør gi deg en liste over operativsystemer installert. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dobbeltoppstart Ubuntu Linux og Vista Nå Any OS ikke lastes inn! | Blade110L | Linux og alternative OS | 0 | 14 juni 2009 08:44 |
| Real rot med Acer bærbar PC som kjører Linux Linpus - wont Boot | Goran | Linux og alternative OS | 1 | 27 mai 2009 05:41 |
| Kan ikke Boot Sabayon Linux 4 Operativsystemversjon DVD | phil66 | Linux og alternative OS | 4 | 3 mars 2009 18:40 |
| Er det mulig å kjøre en gratis OS som linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux og alternative OS | 5 | 4 desember 2008 05:51 |
| Dobbeltoppstart XP, Linux med wireleless kortet | pest79456 | Linux og alternative OS | 2 | 17 nov 2008 17:34 |
| Thread Tools | |
| |