![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så i dag, jeg troede, at jeg gerne prøve ubuntu, men alligevel kan jeg ikke synes at finde nogen linux drivere til min laptop, det er temmelig nuværende, 6 måneder gammel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad har du brug for drivere til?
| |||
| |||
| Indbygget trådløst meste. |
|
| |||
| |||
| da jeg kørte linux Jeg løb pclinuxos og etablere trådløse for, at jeg husker at skulle gå til kontrolpanelet type ting, og der var noget at oprette trådløse og du har indsat din Windows-drivere, og du havde brug for at finde en bestemt en der, samt når du har konstateret, at du har dit trådløse oprettet men Thats en fuldstændig forskellige distribution theres også noget, der hedder NDS dæksblad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubuntu har alvorlige problemer med trådløse adaptere. Den eneste reelle måde at få denne arbejdsgruppe er at følge en meget kompleks række trin (kræver adgang til internettet!) Med ndiswrapper og udvinder den oprindelige Windows-drivere. Du ser en masse klynker ved magt-brugere om, hvordan Ubuntu vil papirkurv Windows hvis folk kun vil hente den, men når stykker af grundlæggende hardware fungerer ikke ud af kassen er der et problem.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| beklager, men ubuntu ikke har et alvorligt problem med trådløse drivere, fabrikanter har et alvorligt problem med trådløs drivere. Ubuntu har en helvedes godt stykke arbejde for at støtte så mange trådløse chipsets, at jeg kan (tusindvis Jeg kan tilføje) og for dem, der ikke understøttes ndiswrapper gør et godt stykke arbejde at få dem på farten
| |||
| |||
| Det kan godt være det, men hvis du stole på en CLI at få tingene arbejder der ingen reel grund til at støtte den ud af kassen alligevel. Superbrugere vil gøre, hvad de kan for at få deres hardware arbejder, fordi de ved, hvordan du bruger terminalen. Alle andre er bare at give op.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ndiswrapper ikke stole på en cli, en magtfuld råtanken er en Guds gave på nogen OS. det punkt af linux er at undgå bloat WARE, GUI for hver enkelt opgave er et fremragende eksempel på bloat. hvis du forstod de fleste af de kommandoer, du ville indse, at næsten alle af dem kan gøres med GUI, men dets hurtigere med kommando linje |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ubuntu Linux 7.10 WLAN problem | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 3 | 4. maj 2009 08:23 |
| Er det muligt at køre et freeware OS gerne linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux & Alternative OS | 5 | 4 december 2008 05:51 |
| Linux Ubuntu og hurtigere | phil66 | Linux & Alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux & Alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er væk? | ashaiba | Linux & Alternative OS | 8 | 4 marts 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |