![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vandaag dus ik dacht dat ik zou proberen ubuntu, maar ik kan niet lijken te vinden linux drivers voor mijn laptop, het is vrij actueel, 6 maanden oud.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat heb je nodig voor de chauffeurs?
| |||
| |||
| Ingebouwde draadloze meestal. |
|
| |||
| |||
| toen ik liep linux Ik liep pclinuxos en het opzetten van draadloze voor dat ik het mij goed herinner hebben om naar het bedieningspaneel type ding en er was iets op te zetten en je draadloze ingevoegd je windows drivers en je nodig om te zoeken naar een bepaalde een op en er Zodra u ontdekt dat u uw draadloze opgezet, maar dat is een compleet andere distro theres ook iets genaamd NDS wrapper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubuntu heeft ernstige problemen met de draadloze adapters. De enige echte manier om deze werkgroep is om een zeer complexe reeks van maatregelen (die toegang tot internet!) Met ndiswrapper en de extractie van de oorspronkelijke Windows-stuurprogramma's. Je ziet een heleboel gezeur door power-gebruikers over hoe Ubuntu zou prullenbak van Windows als mensen alleen downloaden, maar als onderdelen van de elementaire hardware werken niet uit de doos is er een probleem.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sorry, maar Ubuntu heeft geen ernstig probleem met draadloze bestuurders hebben de fabrikanten een ernstig probleem met draadloze drivers. Ubuntu heeft een verdomd mooie taak van de ondersteuning van zoveel draadloze chipsets die ik kan (duizenden trouwens) en voor degenen die niet worden ondersteund ndiswrapper heeft een goede baan krijgen ze op het verder
| |||
| |||
| Dat mag zo zijn, maar als je een beroep doen op een CLI om dingen werken is er geen echte reden te steunen uit de doos toch. Power gebruikers gaan doen wat ze kunnen om hun hardware werkt, omdat ze weten hoe het gebruik van de terminal. Iemand anders is gewoon op te geven.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| ndiswrapper niet terugvallen op een cli, een krachtige reservoir is een uitkomst in een os. het punt van Linux is te vermijden zwellen aardewerk, gui voor elke taak is een goed voorbeeld van zwellen. Als je begrepen de meeste van de commando's die je zou realiseren dat vrijwel alle van hen kan worden gedaan met GUI maar zijn sneller met command-line |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ubuntu Linux 7.10 WLAN probleem | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 3 | 4 mei 2009 08:23 |
| Is het mogelijk om een freeware OS als linux ubuntu met vista | buckweed90 | Linux & Alternative OS | 5 | 4 Dec 2008 05:51 |
| Linux Ubuntu en Quicken | phil66 | Linux & Alternative OS | 8 | De 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemen | ashaiba | Linux & Alternative OS | 10 | De 3 april 2008 10:34 |
| Ubuntu Linux op een Mac, Mac OS X is verdwenen? | ashaiba | Linux & Alternative OS | 8 | De 4 maart 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |