![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg søgte rundt og jeg har fundet noget, der kildede min fancy, webbaserede OS jeg så gjorde mere forskning og fandt ud af jeg kan køre OS fra en server, men Thats hvor jeg kommer til en død, hvor kan jeg finde en ekstern server til at køre mit OS, så jeg kan få adgang til det fra et hvilket som helst sted og hvordan du opretter forbindelse til det jeg havde tænkt nogle ting gerne eyeOS.org / da eller nogle ting, hvor jeg er tilsluttet ved hjælp af boot fra nettet indstilling fra min BIOS, hvis det gør jeg også nødt til at køre den og være tilsluttet en eathernet ledningen eller kan jeg gøre det fra WiFi. Jeg kan godt lide tanken om at sidde på en Starbucks eller sådan og kører Ubuntu, PClinuxOS, ulveunge, eller andre fra enhver computer. noget, jeg behøver ikke at have en admon adgangskode til gennem en browser, som et websted, at jeg ikke behøver at slæbe min eksterne harddisk ca.
helpful post kun |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Så vidt jeg ved, boot fra netværk kun fungerer med ethernet - i det mindste har jeg aldrig set den anden måde.
Du kan prøve en ethernet trådløs bro, men at ville reducere flytbarhed og ikke sikker på hvordan du ville oprette netværket osv. .. Hvad resten angår, har jeg altid fundet nettet Oss at være dum som helvede ... måde at flaskehals pc'en. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
gøre, hvad jeg gør. få dig selv en 4 gig pendrive. installere en linux distribution, der understøtter vedvarende overlay (så du kan gemme nye filer og indstillinger, ligesom det blev installeret på harddisken) og tage det hele med dig.
|
|||
|
|||
|
Jeg ved, men jeg ønskede det, fordi lide det, hvis jeg løs min pendrive men jeg tænkte det ville være sjovt.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er det kun mig, der ser det eller er det første indlæg i denne tråd er blevet udlignet til højre?
Jeg forsøgte at flytte det tilbage, men det forekommer, at den sidder fast der. Oh well.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Deaktiver din annonce blocker, som vil gøre dig se, hvorfor er der annoncer, der, har der allerede været et emne om det, men skal du have glemt det.