![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olin haku ympäri ja löysin jotain, huvittunut minun fancy, Web Based OS sitten ei lisää tutkimusta ja sai voin suorittaa käyttöjärjestelmä palvelimeen mutta thats jossa olen tullut kuollut mistä löydän etäpalvelimeen ajaa minun os, jotta voin käyttää sitä missä ja miten voit liittää sen ajattelin joitakin asia kuten eyeOS.org / fi tai jokin asia jossa olen kytketty käyttäen käynnistää verkko vaihtoehto minun BIOS jos minulla on suorittaa se ja olla yhteydessä on eathernet johto tai voin tehdä sen wifi. Pidän ajatusta Istunto on Starbucks tai käytössä ubuntu, PCLinuxOS, pentu tai muita miltä tahansa tietokoneelta. mielestäni ei tarvitse olla admon salasanan avulla selainta kuin Internet-sivuilla, että minun ei tarvitse raijata minun ulkoinen kiintolevy noin. helpful post vain |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sikäli kuin tiedän, käynnistää verkko toimii vain ethernet - ainakin olen koskaan nähnyt sitä millään muulla tavalla.
Voisit kokeilla ethernet langaton silta, mutta se vähentäisi siirrettävyyden ja ole varma, miten voit perustaa verkkoon jne. .. Muilta osin olen aina verkon Oss on typerä helvetin ... tapa pullonkaula tietokoneeseen. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tehdä mitä teen. saat itse 4 keikka pendrive. asentaa linux distro, joka tukee jatkuvaa peitto (siten, että voit tallentaa uusia tiedostoja ja asetuksia, kuten se oli asennettu HDD) ja kestää noin kanssasi.
| |||
| |||
| Tiedän, mutta halusin sen, koska kuten mitä jos minä löysä minun pendrive mutta Ajattelin vain, että olisi hauskaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko se vain minä, joka näkee tai on ensimmäinen virkaan tämän säikeen ollut tasapainottaneet oikea? Olen yrittänyt siirtää sen takaisin, mutta vaikuttaa siltä, että se on juuttunut sinne. Oh well.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Poista mainoksesi esto, jonka avulla näet, miksi on olemassa mainoksia siellä, on jo aihetta siitä, mutta sinulla on oltava jääneiden sitä.