![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik was op zoek rond en ik iets gevonden dat tickled mijn fantasie, Web-Based OS ik dan wel meer onderzoek en ontdekte ik kan het OS draaien vanaf een server, maar dat is waar ik vandaan kom tot een dode waar vind ik een externe server te draaien mijn os dus ik kan deze nu vanaf overal en hoe verbinding te maken met het Ik dacht sommige ding willen eyeOS.org / nl of een ding waar ik ben aangesloten met behulp van het booten van netwerk optie uit mijn BIOS zo ja, heb ik om het uit te voeren en worden aangesloten op een eathernet kabel of kan ik het doen van wifi. Ik hou van het idee van de vergadering op een Starbucks of dergelijke en draait Ubuntu, PClinuxOS, pup, of andere vanaf elke computer. iets wat ik niet hoeft te beschikken over een wachtwoord voor admon via een browser als een website die ik niet hoef te lug mijn externe harde schijf rond. nuttige functie alleen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor zover ik weet, booten van netwerk werkt alleen met ethernet - althans ik heb nooit gezien dat een andere manier.
Je zou kunnen proberen een draadloze Ethernet-bridge, maar dat zou verminderen draagbaarheid en niet weet hoe je zou de oprichting van het netwerk, enz. .. Voor de rest heb ik altijd gevonden netwerk OS'en te dom als de hel ... manier om knelpunt pc. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| doen wat ik doe. krijg je zelf een 4 gig pendrive. installeren van een linux distro die hardnekkige overlay (zodat u kunt opslaan, nieuwe bestanden en instellingen, net als zijn geïnstalleerd op de harde schijf) en neem die altijd bij je.
| |||
| |||
| Ik weet het, maar ik wilde het graag, want wat als ik mijn losse pendrive maar ik dacht dat het zou leuk zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het alleen ik, die ziet of de eerste post van deze draad is gecompenseerd voor het recht? Ik heb geprobeerd om hem terug maar het lijkt erop dat hij zit vast daar. Oh well.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Schakel uw ad blocker, dat zult u zien waarom, er zijn er advertenties, er is al een topic over, maar moet u het gemist.