![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg søker rundt og fant noe som tickled mitt fancy, Web-basert OS jeg så gjorde mer forskning og fant ut at jeg kan kjøre OS fra en server, men dvs der jeg kommer til en død hvor kan jeg finne en ekstern server for å kjøre min OS, slik at jeg kan åpne den fra hvor som helst og hvordan du skal koble til det jeg tenkte noen ting som eyeOS.org / en eller noen ting der jeg er tilkoblet ved hjelp av oppstart fra nettverket alternativ fra min BIOS hvis så må jeg kjøre den og være koblet til en eathernet ledningen eller kan jeg gjøre det fra wifi. Jeg liker tanken på å sitte på en Starbucks eller tilsvarende og kjører ubuntu, PClinuxOS, valp eller andre fra enhver datamaskin. noe jeg ikke trenger å ha en admon passord for gjennom en nettleser som en nettside som jeg ikke behøver å slepe meg ekstern harddrive rundt. nyttig post bare |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg vet, boot fra nettverket fungerer bare med ethernet - minst jeg har aldri sett den andre veien.
Du kan prøve en ethernet trådløse broen, men det vil redusere portabilitet og ikke sikker på hvordan du ville sette opp nettverket osv. .. Som for resten har jeg alltid funnet nettverket Oss å være dum som faen ... måten å flaskehals PCen. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjøre det jeg gjør. får selv en 4 gig pendrive. installere en linux distro som støtter vedvarende overlegg (slik at du kan lagre nye filer og innstillinger akkurat som det var installert på HDD) og ta den med deg.
| |||
| |||
| Jeg vet, men jeg ønsket det fordi liker det hvis jeg løs min pendrive men jeg tenkte det ville være gøy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det bare meg som ser det eller er det første innlegget i denne tråden er utlignet til høyre? Jeg prøvde å flytte den tilbake, men det synes at det er stuck der. Nåvel.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deaktiver annonsen stopparen, som vil få deg se hvorfor det er annonser der, har det allerede vært et tema om det, men du må ha glemt det.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Please Help; "The System oppstått en Uncorrectable Hardware Error." | rahinco | General Hardware Chat | 3 | 21 november 2009 06:38 |
| RIS Problem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows-operativsystemer | 0 | 17 juni 2009 14:12 |
| "Oppgavebehandling er deaktivert av systemadministratoren"? | tekp | Windows-operativsystemer | 3 | 14 februar 2008 08:31 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| "Skuff søknad ...." noen ideer? | craigbenham | General Software Chat | 5 | 4 desember 2007 03:17 |
| Thread Tools | |
| |