![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke, hvad jeg gjorde, men af en eller anden grund hele bar, som har X for et tæt og linjen for minimze ECT, er blevet af??? er der en vis indvirkning på compizfusion Det betyder, at der måske i aktiveret den ulykke også, hvordan ændrer jeg temaet for min ubuntu med compiz??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det skete for mig en gang, skal du trykke Alt + F2 og skriv metacity-erstat, dette vil gøre det muligt for standard desktop manager derefter trykke Alt + F2 igen og skrive compiz-erstatning
også forsøge at holde sig til en tråd, og efter alle dine problemer med at også hvis du har en anden problemer velkommen sende en e-mail min vej og dårligt være glade for at hjælpe:) Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rodet op lyd | dudeinmud | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 4. sep 2008 03:54 |
| Im alle rodet op | loriqio | Windows-operativsystemer | 12 | 25. maj 2008 12:05 |
| Keyboard rodet op | ashaiba | General Hardware Chat | 9 | 8 marts 2008 16:31 |
| Startuplite rodet mig op | madcows7 | General Software Chat | 10 | 6. feb 2008 12:55 |
| Installeret New AIM, rodet sammen Everything | laxinboi37 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 1 januar 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |