![]() |
|
| |||
| |||
| Kan nogen komme med en idiot's guide for mig at installere en rpm såsom opera. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De betyder noget, doesnt have en linux montør eller noget?? bruge vin derefter
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| spurgte han, hvordan du installerer rpm ikke vin apps.
downloade rpm fra internettet / operaer websted, og vælg Åbn med din pakke montør eller gå til terminal og skriv sudo yum installere opera og hvis det gør ikke arbejde su yum installere opera Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har downloadet RPM, bare dobbeltklik på den ...
| |||
| |||
| Nautilus har ingen installeret fremviseren kan vise (navnet på programmet) Citat:
[root @ localhost root] # sudo yum installere opera sudo: yum: kommandoen blev ikke fundet [root @ localhost root] # Jeg tryed de andre og fik simalur resultater |
|
| |||
| |||
| sorry yum er for fedora, redhats lillebror forsøge mens der i de dir at containst pakken sudo rpm-Uvh <name af package> |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Re-installation af XP | baxlobs | Windows-operativsystemer | 7 | 10 januar 2009 07:45 |
| Installation af en ny HD | evilfantasy | Drives & flytbare medier | 4 | 26th Dec 2008 18:31 |
| Har brug for hjælp til at installere OS | Marko | Windows-operativsystemer | 5 | 19 oktober 2008 06:39 |
| Inden du installerer Ny CPU | Blazing933 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 29 oktober 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |