![]() |
|
| |||
| |||
| kan någon komma med en idiot's guide för mig att installera en rpm som opera. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du menar något som icke har en Linux-installeraren eller nåt? använda vin sedan
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| han frågade hur man installerar rpm inte vin apps.
hämta rpm från Internet / operor webbplats och välj Öppna med din Package Installer eller gå till terminal och skriv sudo yum install opera och om att icke verk su yum install opera Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du laddat ner RPM, bara dubbelklicka på den ...
| |||
| |||
| Nautilus har inte installerat tittaren kan visa (namnet på programmet) Citat:
[root @ localhost root] # sudo yum install opera sudo: yum: kommando hittades inte [root @ localhost root] # I tryed den andra och fick simalur resultat |
|
| |||
| |||
| Förlåt yum är för fedora, redhats lillebror försöka medan det i dir att containst paketet sudo rpm-Uvh <name av package> |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Du installerar XP | baxlobs | Windows-operativsystem | 7 | 10 januari 2009 07:45 |
| Installera en ny HD | evilfantasy | Drives & Removable Media | 4 | 26 december 2008 18:31 |
| Behöver du hjälp med installation av OS | marko | Windows-operativsystem | 5 | 19 oktober 2008 06:39 |
| Före installation av ny CPU | Blazing933 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 29 oktober 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |