![]() |
|
| |||
| |||
| I'm looking for at begynde at bruge Linux på min hverdag OS. Men jeg kan løbe ind i nogle vanskeligheder med min hardware.My skærmkort er en Intel 82845g. Det går op til 1280x1024 i 32 bit mode. I Linux det ikke går over 1024x768, hvilket er en åbenlys frustration, da det begrænser mit skrivebord space.Intel 's hjemmeside har nogle drivere på listen, men jeg tabte så vidt som man kan downloade og endnu flere tabte så vidt, hvad de skal gøre med filen når den er downloadet. Driverne findes på Intel site, readme forudsat er forvirrende for at sige det mildt, og jeg er ny til Linux og mange, mange akronymer og termer. Jeg bruger Ubuntu.Any hjælp vil være værdsat muchly. :) |
|
| |||
| |||
| Tja, jeg kan hjælpe dig i gang på dette, min ven. Da du bruger Ubuntu, skal du ikke vælge den RMP snarere gøre vælge. Tar.gz version. Kør install.sh fra skallen. For mere hjælp, tiltræder samfund Linux kamrenes gratis. Se url nedenfor. |
|
| |||
| |||
| I'm running Ubuntu 5.10 med et GeForce FX 5900 og har min beslutning indstillet til 1280x1024. Brug Synaptic (System> Administration> Synaptic Package Manager) til intall disse pakker: Diverse - Grafisk (begrænset)> nvidia-glxMiscellaneous - Grafisk (begrænset)> nvidia-settingsOpen terminalen (Programmer> Tilbehør> Terminal) og kopiere det til det: sudo cp / etc/X11/xorg.conf / etc/X11/xorg.conf_backup sudo nvidia-glx-config aktiverer derefter åbne en ny fil (alle en linje): sudo gedit / usr / share / Programmer / NVIDIA-Settings.desktopPut denne i filen, gemme og lukke den: [Desktop Entry] Name = NVIDIA SettingsComment = NVIDIA SettingsExec = nvidia-settingsIcon = Terminal = falseType = ApplicationCategor ies = Application; System; Genstart, og du bør alle sæt. Det er lige fra FAQ Guide som jeg nedenstående link. help.ubuntu.com |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| BT Voyager 100 driver installation - newdev.dll fejl | Miki | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 30 juli 2009 06:29 |
| Hjælp mig venligst:) Asus driverinstallationen problemer. | Cleolump | Grafikkort & Monitors | 6 | 17 november 2008 00:40 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Video Driver. | Jase123 | Multimedia & Codecs | 2 | 8 oktober 2007 10:56 |
| Hjælp med installation af printerdriveren software | csfloyd | Multimedia & Codecs | 3 | 11 august 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |