vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Intel-video-ohjaimen asennus Linux?

Reply

Thread Tools
Old 18 maaliskuu 2007, 17:30
Uusi Jäsen

Olen etsivät alkavat käyttää Linux minun jokapäiväiseen OS. Kuitenkin olen ajautumassa muutama ongelmakohta minun hardware.My näytönohjain on Intel 82845g. Se menee jopa 1280x1024 32 bittisessä tilassa. Linuxissa se ei mene yli 1024x768, mikä on selvää, turhautumisen, koska se rajoittaa työpöydälle space.Intel: n verkkosivuilla on joitakin ajureita luettelossa, mutta olen menettänyt niin paljon kuin johon voit ladata ja vielä menettänyt niin paljon kuin mitä tehdä -tiedosto, jonka jälkeen, kun se on ladattu. Ajurit löytyy Intel sivuston Readme jos on vähintäänkin hämmentävä, ja minä olen uusi Linux ja monien lyhenteitä ja termejä. I am using Ubuntu.Any auttaa olisi hyvä muchly. :)
Old 18 maaliskuu 2007, 18:54
Uusi Jäsen

No, voin auttaa sinut alkuun tästä, ystäväni. Koska käytät Ubuntu, älä valita RMP pikemminkin tehdä valita. Tar.gz version. Suorita install.sh Shelliltä. Saat lisätietoja liittyä yhteisöön Linux Boards ilmaiseksi. Katso url alla.
Old 18 maaliskuu 2007, 19:20
Uusi Jäsen

Olen käynnissä Ubuntu 5.10 kanssa GeForce FX 5900 ja on minun päätöslauselma asetettu 1280x1024. Käytä Synaptic (Järjestelmä> Hallinta> Synaptic Package Manager) on intall näitä paketteja: Sekalaiset - Graphical (rajoitettu)> nvidia-glxMiscellaneous - Graphical (rajoitettu)> nvidia-settingsOpen pääte (Sovellukset> Apuohjelmat> Pääte) ja kopioi tämä on seuraava: sudo cp tiedostossa / etc/X11/xorg.conf / etc/X11/xorg.conf_backup sudo nvidia-glx-config mahdollistaa avaa uuden tiedoston (kaikki yhdellä rivillä): sudo gedit-usr / share / applications / NVIDIA-Settings.desktopPut tämän tiedoston, tallentaa ja sulkea: [Desktop Entry] Name = NVIDIA SettingsComment = NVIDIA SettingsExec = nvidia-settingsIcon = Terminal = falseType = ApplicationCategor t = Application; System; Uudelleenkäynnistys ja teidän pitäisi olla kaikki asetettu. Tämä on suoraan UKK Ohjeita johon liittyy alla.

help.ubuntu.com
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.