mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Intel video-installatie van het stuurprogramma voor Linux?

Reply

Thread Tools
Old 18 maart 2007, 17:30
Nieuw Lid Fractie

Default Intel video-installatie van het stuurprogramma voor Linux?

Ik ben op zoek te beginnen met het gebruik van Linux voor mijn dagelijks OS. Maar ik ben actief in een aantal nadelen met mijn hardware.My videokaart is een Intel 82845g. Het spreekt tot 1280x1024 in 32-bits modus. In Linux is niet hoger dan 1024x768, wat een duidelijke frustratie omdat het grenzen mijn bureaublad space.Intel 's website heeft een aantal bestuurders vermeld, maar ik ben verloren voor zover die een te downloaden en nog meer verloren zoveel wat te doen met het bestand eenmaal is gedownload. De stuurprogramma's zijn te vinden op de Intel site, leesmij voorwaarde is op zijn minst gezegd, en ik ben nieuw met Linux en de vele, vele afkortingen en termen. Ik gebruik Ubuntu.Any helpen zou worden gewaardeerd muchly. :)
Old 18 maart 2007, 18:54
Nieuw Lid Fractie

Nou, ik kan helpen bij je eerste op deze, mijn vriend. Aangezien u gebruik maakt van Ubuntu, kiezen niet voor de RMP, liever kiezen voor de. Tar.gz versie. Voer het install.sh uit schelp. Voor meer hulp nodig, deelnemen aan de community Linux Boards gratis. Zie onderstaande URL.
Old 18 maart 2007, 19:20
Nieuw Lid Fractie

Ik ben draait Ubuntu 5.10 met een GeForce FX 5900 en hebben mijn resolutie ingesteld op 1280x1024. Gebruik Synaptic (Systeem> Beheer> Synaptic Package Manager) naar intall deze pakketten: Diversen - Grafisch (beperkt)> nvidia-glxMiscellaneous - Grafische (beperkt)> nvidia-settingsOpen de terminal (Toepassingen> Accessoires> Terminal) en kopieer deze naar het: sudo cp / etc/X11/xorg.conf / etc/X11/xorg.conf_backup sudo nvidia-glx-config staat open een nieuw bestand (alle een regel): sudo gedit / usr / share / applications / NVIDIA-Settings.desktopPut dit in het bestand opslaan en sluiten: [Desktop Entry] Name = NVIDIA SettingsComment = NVIDIA SettingsExec = nvidia-settingsIcon = Terminal = falseType = ApplicationCategor s = Application; System; Herstart de computer en moet je alle ingesteld. Dit is rechtstreeks uit de FAQ Guide die ik hieronder gelinkt.

help.ubuntu.com
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
BT Voyager 100 driver installatie - newdev.dll fout Miki Netwerken, modems & VoIP 1 30 juli 2009 06:29
Help me aub:) Asus driver installatie problemen. Cleolump Grafische Kaarten & Monitors 6 17 nov 2008 00:40
Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! ljkd13 Multimedia & Codecs 3 17 Jan 2008 20:00
Video Driver. Jase123 Multimedia & Codecs 2 8 okt 2007 10:56
Hulp bij installatie van print driver software csfloyd Multimedia & Codecs 3 11 aug 2007 12:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.