mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Intel video-installatie van het stuurprogramma voor Linux?

Reply

Thread Tools
Old 18 maart 2007, 17:30
Nieuw Lid Fractie

Default Intel video-installatie van het stuurprogramma voor Linux?

Ik ben op zoek te beginnen met het gebruik van Linux voor mijn dagelijks OS. Maar ik ben actief in een aantal nadelen met mijn hardware.My videokaart is een Intel 82845g. Het spreekt tot 1280x1024 in 32-bits modus. In Linux is niet hoger dan 1024x768, wat een duidelijke frustratie omdat het grenzen mijn bureaublad space.Intel 's website heeft een aantal bestuurders vermeld, maar ik ben verloren voor zover die een te downloaden en nog meer verloren zoveel wat te doen met het bestand eenmaal is gedownload. De stuurprogramma's zijn te vinden op de Intel site, leesmij voorwaarde is op zijn minst gezegd, en ik ben nieuw met Linux en de vele, vele afkortingen en termen. Ik gebruik Ubuntu.Any helpen zou worden gewaardeerd muchly. :)
Old 18 maart 2007, 18:54
Nieuw Lid Fractie

Nou, ik kan helpen bij je eerste op deze, mijn vriend. Aangezien u gebruik maakt van Ubuntu, kiezen niet voor de RMP, liever kiezen voor de. Tar.gz versie. Voer het install.sh uit schelp. Voor meer hulp nodig, deelnemen aan de community Linux Boards gratis. Zie onderstaande URL.
Old 18 maart 2007, 19:20
Nieuw Lid Fractie