rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Intel video instalacji sterownika w systemie Linux?

Reply

Narzędzia wątku
Old 18 marca 2007, 17:30
Nowe państwa grupy

I'm looking aby rozpocząć korzystanie z Linuksa dla mojego codziennego OS. Jednakże, I'm uruchomione w niektórych snags z mojej karty graficznej jest hardware.My Intel 82845g. Nie trzeba do 1280x1024 w 32-bitowy tryb. W Linuksie to nie wykracza powyżej 1024x768, która jest oczywistą frustrację, ponieważ limity mojego pulpitu space.Intel 's strony niektórych kierowców na liście, ale jestem w miarę stracił których jedna do pobrania, a nawet więcej straconych w miarę co robić z pliku po jego pobraniu. Sterowniki można znaleźć na stronie Intela, pod warunkiem readme jest niezrozumiała co najmniej, a ja jestem nowy w Linuksie i wielu, wielu akronimów i terminów. Ja jestem przy użyciu Ubuntu.Any pomoc będzie doceniona muchly. :)
Old 18 marca 2007, 18:54
Nowe państwa grupy

Cóż, mogę pomóc Ci zacząć od tego, mój przyjacielu. Ponieważ używasz Ubuntu, nie wybrać RMP, a nie wyboru. Tar.gz wersją. Uruchom install.sh z powłoki. Aby uzyskać więcej informacji, dołącz do społeczności Linuksa Tablice bezpłatny. Zobacz url poniżej.
Old 18 marca 2007, 19:20
Nowe państwa grupy