менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Linux & альтернативних ОС

Register

Intel відео установці драйвера на Linux?

Reply

Різьба Інструменти
Old 18 березня 2007, 17:30
Нові члени групи

Я шукаю, щоб почати використовувати Linux для моїх повсякденних ОС. Тим не менше, я бігу на кілька корчів з моєю hardware.My відеокарта Intel 82845G. Саме до 1280x1024 на 32-бітному режимі. У Linux вона не піднімається вище 1024x768, яке є очевидним розчаруванням, оскільки він обмежує мій робочий стіл space.Intel 'S сайт має деякі драйвери, перераховані, але я втратив наскільки якої для завантаження і ще більше втратив міру, що робити з файлом після його завантаження. Драйвери можна знайти на сайті Intel, README умови бентежить щонайменше, і я новачок в Linux і багатьох, багатьох абревіатур та термінів. Я використовую Ubuntu.Any допомога буде оцінив muchly. :)
Old 18 березня 2007, 18:54
Нові члени групи

Ну, я можу допомогти вам розібратися в цьому, мій друг. Оскільки ви використовуєте Ubuntu, не вибирають РМП, а роблять свій вибір. Tar.gz версії. Запустіть install.sh з черепашок. Щоб отримати додаткову інформацію, приєднатися до спільноти Linux плати безкоштовно. Див нижче адресою.
Old 18 березня 2007, 19:20
Нові члени групи