mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Internet problemer på Ubuntu.

Reply

Thread Tools
Old 10. november 2007, 14:18
Medlem Gruppen

Default Internet problemer på Ubuntu.

I dag har jeg hentet Ubuntu 7.10 (x86 version) til mit skrivebord, og jeg har installeret det. Alt ser rigtig pæn og synes at virke, undtagen for en af de ting, jeg bruger mest: internettet.

Jeg bruger en ekstern adapter med en Linksys router, denne kombination fungerede fint, da jeg stadig havde XP Pro installeret på mit skrivebord. Internettet manager på Ubuntu ikke finde nettet, men det ser ud som den ikke kan oprette forbindelse til den. Jeg har indsat WEP-nøgle (prøvet 3 gange, og ja .. Jeg bruger den korrekte kode), men intet virker. Det eneste, jeg får, er sider, som bare ikke belastning, men det giver ikke mig "Mozilla Firefox kan ikke vise websiden" fejl enten .. så jeg vil gætte på, at en god ting?

Jeg lavede et par skærmbilleder af de ting, jeg fik i CMD, når jeg har skrevet i ifconfig, men jeg kan ikke lægge dem på min USB-drev, da filsystemet er ikke formateret korrekt (også vil ikke gøre det for mig).

Any help is appreciated.

tmockingbird
Old 12 November 2007, 12:47
Donor-Gruppen

Default Internet problemer på Ubuntu.

Har du prøvet en levende distribution for at se, hvis du oplever det samme? PCLinuxOS er langt den «lettest at installere, thoght openSUSE er ikke langt bagefter.

Du kunne også prøve at bruge pakke manager for at søge efter enhver WiFi eller trådløse pakker og installere dem. Også enhver pakke, som indeholder firmware.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke oprette forbindelse til internettet i Vista, Ubuntu er fint darshpreet Networking, Modemer & VoIP 0 7 juni 2009 04:35
Linux Ubuntu. masser af problemer og behov ashaiba Linux & Alternative OS 5 4. maj 2009 22:57
Linux Ubuntu problemer ashaiba Linux & Alternative OS 10 3 april 2008 10:34
Ubuntu - Internetforbindelse slippe konstant! Jonathon28 Linux & Alternative OS 1 17th Dec 2007 18:29
Trådløst internet i Ubuntu, bedste kort? Neodude112320 Linux & Alternative OS 4 11th Dec 2007 16:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.