vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Internet ongelmia Ubuntu.

Reply

Thread Tools
Old 10 marraskuu 2007, 14:18
Jäsen

Default Internet ongelmia Ubuntu.

Tänään ladata Ubuntu 7.10 (x86 versio) omalta työpöydältä, ja olen asentanut sen. Kaikki näyttää todella mukava, ja se näyttää toimivan paitsi yksi niistä asioista, voin käyttää kaikkein: internet.

Käytän ulkoisen sovittimen kanssa Linksys reititin, tämä yhdistelmä toiminut juuri sakon, kun oli vielä XP Pro asennettu työpöydälle. Internet johtaja Ubuntu ei löydä verkkoa, mutta tuntuu siltä, että se ei voi liittää siihen. Olen asettanut WEP-avain (yrittänyt 3 kertaa, ja kyllä .. Olen käyttämällä oikean koodin), mutta mikään ei auta. The only thing I get on sivuja, jotka eivät vain kuormaa, mutta se ei anna minulle "Mozilla Firefox ei voi näyttää WWW-sivua virhe joko .. joten luulisin, että on hyvä asia?

Tein pari kuvakaappaus tavaraa sain vuonna CMD kun kirjoitetaan ifconfig, mutta en voi laittaa ne minun usb ajaa koska tiedostojärjestelmä ei ole alustettu oikein (ei myöskään tehdä sen minulle).

Kaikki apu on tervetullutta.

tmockingbird
Old 12 marraskuu 2007, 12:47
Rahoittajien ryhmän

Default Internet ongelmia Ubuntu.

Oletko yrittänyt elää jakelu, onko sinulla kokemusta samasta? PCLinuxOS on ylivoimaisesti "helpoin asentaa, thoght openSUSE ei ole kaukana takana.

Voisitte myös kokeilla paketinhallinnan etsiä mitään WiFi tai langaton paketit ja asentaa ne. Myös kaikki paketin, joka tarjoaa firmware.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei pysty muodostamaan yhteyttä Internetiin Vista, Ubuntu on hieno darshpreet Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 7th Jun 2009 04:35
Linux Ubuntu. kuormien ongelmat ja tarpeet ashaiba Linux & Alternative OS 5 4. toukokuuta 2009 22:57
Linux Ubuntu ongelmia ashaiba Linux & Alternative OS 10 3. Huhtikuu 2008 10:34
Ubuntu - Internet-yhteys pudottamalla jatkuvasti! Jonathon28 Linux & Alternative OS 1 17. Joulukuu 2007 18:29
Wireless internet in Ubuntu, paras kortti? Neodude112320 Linux & Alternative OS 4 11. Joulukuu 2007 16:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.