![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har en DVD-versionen av Knoppix-när jag försöker starta upp Knoppix allt den gör är att datorn fortfarande starta upp i Windows Vista (från hårddisken). Jag har försökt att ändra startprocessen så det skulle leta efter några filer i skivenheten första, men fortfarande stövlar fromt han HDD trots detta. Jag har kontrollerat att sabotageprogram (inget hittas) och alla mina komponenter är fullt fungerande. Vad är det för fråga. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kommer andra datorer starta från CD?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske CD inte bränt rätt så det är att hoppas över.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Boot-up-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition inte startar upp | elanorbreton | Windows-operativsystem | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Gateway starta upp problemet - Nej TPM eller TPM har problem | rajank | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Knoppix eller UBCD för systemåterställning? | Quinton | General Software Chat | 0 | 29 maj 2009 13:52 |
| Linux Knoppix fråga? | Josh D | Linux & Alternativa OS | 2 | 24 november 2008 03:55 |
| Försöker köra Knoppix på min gamla XP-dator | LinuxBound | Linux & Alternativa OS | 1 | 22 november 2008 04:48 |
| Thread Tools | |
| |