![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har installeret Kubuntu 6.06 uden problemer. Jeg var i stand til at oprette forbindelse til internettet og hente billeder osv. men jeg kan ikke installere noget. Jeg prøvede at installere Firefox men no go. Jeg har installeret Kubuntu, fra den samme disk, der tidligere på en anden computer, og det virkede fint. Hver gang jeg hentede til skrivebordet Jeg fik muligheden for at installere. Dette sker ikke med den nuværende installation. Jeg kan stadig have de ældre anlæg, som jeg kan tjekke mod denne. Alle idéer hvad problemet er? En ting vil jeg sige til Linux, Det er dejligt for bundkort, hvor driverne ikke er til rådighed. Blot installere og alt works.On den gamle computer jeg troede lyden var væk, men det arbejdede med Kubuntu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tom Tiger vil have et svar til dig på dette en Mac, det er et faktum.
| |||
| |||
| Wolfey har du skræmme tigeren? Han har ikke været her i et stykke tid. |
|
| |||
| |||
| Ja jeg ved, det er lidt mærkeligt makker. Jeg kan ikke forstå, hvad der er sket med ham, og ingen jeg ikke skræmme ham lol. |
|
| |||
| |||
| Håber, at han er OK. Det er sådan med fora (fori), hvis nogen bare forsvinder par vide hvorfor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forsøgte ubuntu i weekenden, og selvom det var temmelig grundlæggende, grænsefladen mindede mig om Windows 3.1, ikke min kop te overhovedet.
| |||
| |||
| Jeg har prøvet at køre Linux til ingen nytte, men Dave det ikke i nogen som helst form ligne 3.1 makker. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg tror, det afhænger af, hvilken version du forsøger, er nogle af disse pants IMO. |
|
| |||
| |||
| Meget rigtigt, og GUI er ikke så "poleret?" som Windows. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Uheld skruet noget i Kubuntu | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 18. maj 2009 18:38 |
| Lastede Kubuntu på ekstern harddisk, og nu virker det ikke | PyroTails | Linux & Alternative OS | 0 | 1 april 2009 09:29 |
| Fjernelse Grub derefter Uninstall Kubuntu at gå tilbage til Vista? | Hybr! D | Linux & Alternative OS | 17 | 30 januar 2009 17:57 |
| Installere Kubuntu på wubi? | Krishneel S | Linux & Alternative OS | 2 | 30 januar 2009 15:12 |
| Afinstallation et program på Kubuntu Linux? | pocketos13 | Linux & Alternative OS | 0 | 25 november 2008 07:57 |
| Thread Tools | |
| |