![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen asentanut Kubuntu 6.06 ilman ongelmia. Olen voinut muodostaa yhteyden Internetiin ja ladata kuvia jne., mutta en voi asentaa mitään. Yritin asentamalla Firefox, mutta ei mennä. Olen asentanut Kubuntu, samasta levy, joka on aiemmin toisessa tietokoneessa ja se toimi hienosti. Aina kun olen ladata työpöydälle sain mahdollisuuden asentaa. Tämä ei tapahtuisi nykyisen asennuksen. En voi silti olla aikaisempi asennus jota voin tarkistaa vastaan tämä. Any ideas, mikä ongelma on? Yksi asia sanon Linux, se on suuri emolevyillä, joissa kuljettajat eivät ole käytettävissä. Asenna ja kaikki works.On vanhan tietokoneen ajattelin ääni oli poissa, mutta se työskennellyt Kubuntu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tom Tiger on vastaus teille tämä Mac, se on tosiasia.
| |||
| |||
| Wolfey teit pelästyttää Tiger? Hän ei ole täällä jonkin aikaa. |
|
| |||
| |||
| Joo tiedän, se on melko outoa, mate. En voi ymmärtää, mitä on tapahtunut hänelle, eikä En pelotella häntä lol. |
|
| |||
| |||
| Toivon, että hän on OK. Näin kanssa foorumeilla (fori), jos joku vain katoaa harvat tietävät miksi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritin ubuntu viikonloppuna, ja vaikka se oli aika perus-, käyttöliittymä muistutti minua Windows 3.1, ei ole minulle lainkaan.
| |||
| |||
| Olen yrittänyt käyttää Linux tuloksetta mutta Dave se ei missään muodossa muistuttavat 3,1 perämies. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Uskon, että se riippuu siitä, mitä versiota kokeilla, jotkut ovat pants IMO. |
|
| |||
| |||
| Erittäin totta ja gui ei ole niin "kiillotettu?" Windows. |