![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag installerade Kubuntu 6.06 utan problem. Jag hade möjlighet att ansluta till Internet och hämta bilder osv men jag kan inte installera någonting. Jag försökte installera Firefox men inte gå. Jag installerade Kubuntu, från samma skiva, som tidigare på en annan dator och det fungerade bra. När jag hämtat till skrivbordet jag fick möjlighet att installera. Detta händer inte med den nuvarande anläggningen. Jag kan fortfarande ha det tidigare installation som jag kan kontrollera mot detta. Alla idéer vad problemet är? En sak jag kommer att säga för Linux, Det är bra för moderkort där förarna inte är tillgängliga. Bara installera och allt works.On den gamla datorn jag trodde ljudet var borta, men det fungerade med Kubuntu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tom Tiger kommer att få ett svar till dig om detta en Mac, det är ett faktum.
| |||
| |||
| Wolfey gjorde du skrämma Tiger? Han har inte varit här på ett tag. |
|
| |||
| |||
| Ja jag vet, det är ganska udda kompis. Jag kan inte förstå vad som har hänt honom, och ingen jag inte skrämma honom lol. |
|
| |||
| |||
| Hoppas han är OK. Det är så med forum (fori) om någon bara försvinner få veta varför. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag försökte ubuntu i helgen och även om det var ganska basic, gränssnittet påminde mig av Windows 3.1, inte min kopp te alls.
| |||
| |||
| Jag har provat att köra Linux till ingen nytta men Dave det inte i någon form liknar 3.1 kompis. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag tror det beror på vilken version du försöker, vissa är pants IMO. |
|
| |||
| |||
| Mycket sant och det grafiska gränssnittet är inte lika "polerat?" som Windows. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Oavsiktligt skruvas något i Kubuntu | Black Magic | Linux & Alternativa OS | 1 | 18 maj 2009 18:38 |
| Laddade Kubuntu på extern hårddisk, och nu fungerar det inte | PyroTails | Linux & Alternativa OS | 0 | 1 april 2009 09:29 |
| Ta bort Grub sedan Avinstallera Kubuntu att gå tillbaka till Vista? | Hybr! D | Linux & Alternativa OS | 17 | 30 januari 2009 17:57 |
| Installera Kubuntu på wubi? | Krishneel S | Linux & Alternativa OS | 2 | 30 januari 2009 15:12 |
| Avinstallera ett program på Kubuntu Linux? | pocketos13 | Linux & Alternativa OS | 0 | 25 november 2008 07:57 |
| Thread Tools | |
| |