![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg ønsker at "have lidt sjov" med min gamle computere harddisk Betyder, at jeg ønsker at hente en Linux OS og spille rundt på det Men jeg har brug for nogle råd, for hvilken Linux OS jeg har valgt, Jeg havde Ubuntu, hvilket ikke syntes at være den, jeg skal bruge Jeg reasonly downloades Mandriva. Jeg var i stand til at starte op fra DVD og det så rart, men jeg var ikke i stand til at installere det .. Anyways .. Hvilke Linux OS gøre jer rådgivning mig at bruge? eller må du bruge din egen, og hvad der er godt ved det? Tak |
|
| |||
| |||
| http://damnsmalllinux.org/ er ret ryddelige Aners. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan henter jeg damn små linux?? @ der er så mange filer isnt der bare en iso
| |||
| |||
| Jeg har indsendt et download-site Cew, er det ned til admin for at give det, Kristus, det er trist. |
|
| |||
| |||
| kan vi få en anden Linux OS end Damnsmall? Jeg har brug for en 64 bit version til at have på min gamle harddisk. |
|
| |||
| |||
| Hvis du bare vil **** om Aners hvorfor er du plaget om nogle obskure 64bit version? |
|
| |||
| |||
| 64 bit versioner er ikke det bedste, skal du blot gå til en 32 bit version |
|
| |||
| |||
| Hvalp Linux er lille og let. Webstedet selv har instruktioner om, hvordan du henter og brænde iso. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| forsøge pclinuxos
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hej! Jeg ønsker Linux! Men ... Hvad distribution for at få? | Windwalker55 | Linux & Alternative OS | 1 | 3 juni 2009 19:00 |
| Er der en Linux-distribution, der lærer Du Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| De bedste Linux? | canadarulz | Linux & Alternative OS | 7 | 20. maj 2008 11:17 |
| Forsøger at gå til linux | bægerglas | Linux & Alternative OS | 1 | 2 februar 2008 03:31 |
| Hjælp til Linux | Aners92 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 januar 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |