![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, haluaisin "on hauskaa" minun vanhat tietokoneet kiintolevy Keinot Haluan ladata Linux OS ja peuhata sen Mutta minun on joitakin neuvoja, joiden Linux OS Haluan päätti, Minulla oli Ubuntu, joka ei näytä olevan, että minun pitäisi käyttää I reasonly ladata Mandriva. Olin ehkä käynnistää DVD: ltä ja se näytti hienolta, mutta en voinut asentaa sen .. Anyways .. Mikä Linux OS do you guys neuvoja minun käyttää? tai jotka eivät käytät itse, ja mikä on hyvä siitä? Kiitos |
|
| |||
| |||
| http://damnsmalllinux.org/ on aika siistiä Aners. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten voin ladata hemmetin pieni linux? @ on niin paljon tiedostoja isnt siellä vain iso
| |||
| |||
| Minulla on lähetetty lataa sivuston Cew, se on aina admin siirtää se, Kristus tämä on surullista. |
|
| |||
| |||
| voimme saada toisen Linux OS kuin Damnsmall? Tarvitsen 64 bittinen versio on minun vanha kiintolevy. |
|
| |||
| |||
| Jos haluat vain **** noin Aners miksi olet vaivautunut noin hämärtää 64bit versio? |
|
| |||
| |||
| 64 bittiset versiot eivät ole paras, mene vain, että 32-bittinen versio |
|
| |||
| |||
| Puppy Linux on pieni ja kevyt. Sivusto on jopa ohjeet ladata ja polttaa iso. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritän PCLinuxOS
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hei! Haluan Linux! Mutta ... Mikä distro saada? | Windwalker55 | Linux & Alternative OS | 1 | 3. Jun 2009 19:00 |
| Onko Linux Distro Se opettaa sinulle Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23. Huhtikuu 2009 13:26 |
| Paras Linux? | canadarulz | Linux & Alternative OS | 7 | 20. toukokuuta 2008 11:17 |
| Yritetään mennä linux | dekantterilasi | Linux & Alternative OS | 1 | 2. helmikuu 2008 03:31 |
| Help for linux | Aners92 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 Jan 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |