![]() |
|
| |||
| |||
| He, ik wil "hebben enkele fun" met mijn oude computers harddisk Betekent dat ik wil downloaden van een Linux OS en spelen op het Maar ik moet een aantal adviezen voor die Linux OS ik zou kiezen, Ik had Ubuntu, die niet lijken te zijn, die ik moet gebruiken Ik reasonly gedownload Mandriva. Ik was in staat op te starten vanaf de dvd en het leek aardig, maar ik was niet in staat te installeren .. Anyways .. Welke Linux OS doen jullie advies mij te gebruiken? of gebruikt u uw zelf, en wat is goed aan? Bedankt |
|
| |||
| |||
| http://damnsmalllinux.org/ is erg netjes Aners. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe download ik Damn Small Linux? @ er zijn zo veel bestanden isnt er gewoon een iso
| |||
| |||
| Ik heb gepost een download site Cew, het is aan de beheerder om het, Christus is dit triest. |
|
| |||
| |||
| kunnen we een andere Linux OS dan Damnsmall? Ik heb een 64 bit versie te hebben op mijn oude harde schijf. |
|
| |||
| |||
| Als je gewoon wilt **** over Aners waarom bent u last over enkele obscure 64bit versie? |
|
| |||
| |||
| de 64-bits versies zijn niet de beste, ga voor een 32 bits versie |
|
| |||
| |||
| Puppy Linux is klein en eenvoudig. De site heeft zelfs instructies voor het downloaden en branden van ISO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer pclinuxos
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoi! Ik wil Linux! Maar ... Welke distro te krijgen? | Windwalker55 | Linux & Alternative OS | 1 | De 3 juni 2009 19:00 |
| Er is een Linux distro Dat leert u Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 apr 2009 13:26 |
| De beste Linux? | canadarulz | Linux & Alternative OS | 7 | 20 mei 2008 11:17 |
| Proberen om naar Linux | bekerglas | Linux & Alternative OS | 1 | De 2 februari 2008 03:31 |
| Hulp voor linux | Aners92 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 Jan 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |