![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg vil "ha det litt gøy" med min gamle datamaskiner harddisk Betyr at jeg ønsker å laste ned en Linux OS og leke seg på den Men jeg trenger noen råd som Linux OS jeg bør velge, Jeg hadde Ubuntu, som ikke synes å være, den jeg skal bruke Jeg reasonly lastet ned Mandriva. Jeg var i stand til å starte opp fra DVD og det var hyggelig, men jeg var ikke i stand til å installere det .. Anyways .. Hvilken Linux OS gjøre dere råd meg å bruke? eller som bruker du selv, og hva som er bra med det? Takk |
|
| |||
| |||
| http://damnsmalllinux.org/ er ganske ryddig Aners. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan laster jeg ned jævla liten linux? @ det er så mange filer isnt det bare en iso
| |||
| |||
| Jeg har postet et nedlastingsområde Cew, er det ned til admin å passere den, Kristus er dette trist. |
|
| |||
| |||
| kan vi få en annen Linux OS enn Damnsmall? Jeg trenger en 64 bit versjon for å ha på min gamle harddisk. |
|
| |||
| |||
| Hvis du bare ønsker å **** om Aners hvorfor er du plaget med litt obskure 64bit versjonen? |
|
| |||
| |||
| 64 bits versjoner er ikke den beste, bare gå en 32 bit versjon |
|
| |||
| |||
| Puppy Linux er liten og lett. Webområdet selv har instruksjoner om hvordan du laster ned og brenne iso. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv pclinuxos
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei! Jeg vil ha Linux! Men ... Hvilken distro å få? | Windwalker55 | Linux og alternative OS | 1 | 3 juni 2009 19:00 |
| Er det en Linux Distro Det lærer deg Linux | pest79456 | Linux og alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| De beste Linux? | canadarulz | Linux og alternative OS | 7 | 20 mai 2008 11:17 |
| Prøver å gå til linux | Beaker | Linux og alternative OS | 1 | 2 februar 2008 03:31 |
| Hjelp for Linux | Aners92 | Linux og alternative OS | 3 | 30 januar 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |