![]() |
|
| |||
| |||
| im øjeblikket bruger en modificeret version af Windows XP, men jeg ønsker at skifte over til et Linux operativsystem, der skal gøre nogle ting, og begynde at lære mere om det. ive hørt af denne software Knoppix at ive været interesseret i at begynde at bruge. det spørgsmål, jeg har, er, at jeg hørte, når du brænder software på en cd sin gerne eget operativsystem inden disken. er det rigtigt, at du kan bruge Knoppix som et Linux operativsystem, og derefter tage disken ud og stadig har min gamle Windows-operativsystem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| Du kan gøre det samme med de fleste Linux distros disse dage. Jeg vil anbefale Ubuntu, da det kører godt fra en live-cd og er meget nemt at bruge. Jeg har brugt det i 3 år, og det er lidt nemmere at bruge end Knoppix. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Knoppix eller UBCD for Systemgendannelse? | Quinton | General Software Chat | 0 | 29. maj 2009 13:52 |
| Er der en Linux-distribution, der lærer Du Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| Almindelige Linux-spørgsmål | Katana | Linux & Alternative OS | 6 | 30 januar 2009 19:18 |
| Forsøger at køre Knoppix på min gamle XP-computer | LinuxBound | Linux & Alternative OS | 1 | 22 november 2008 04:48 |
| Knoppix boot problem? | litesabreman | Linux & Alternative OS | 2 | 21. nov 2008 13:34 |
| Thread Tools | |
| |