![]() |
|
| |||
| |||
| im øyeblikket bruker en modifisert versjon av Windows XP, men jeg ønsker å bytte til et Linux-operativsystem for å gjøre noen ting og begynne å lære mer om den. Ive hørt av denne programvaren KNOPPIX at Ive vært interessert i å bruke. Spørsmålet jeg har er at jeg hørte en gang du brenner programvaren på en cd sin like eget operativsystem innenfor plate. Er det sant at du kan bruke KNOPPIX som et Linux-operativsystem, og deretter tar platen ut, og har fremdeles min gamle Windows operativsystem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| Du kan gjøre det samme med de fleste Linux distros disse dager. Jeg anbefaler Ubuntu, som det går vel fra en live CD og er svært enkel å bruke. Jeg har brukt det i 3 år, og det er litt enklere å bruke enn Knoppix. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Knoppix eller UBCD for Systemgjenoppretting? | Quinton | General Software Chat | 0 | 29 mai 2009 13:52 |
| Er det en Linux Distro Det lærer deg Linux | pest79456 | Linux og alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| General linux spørsmålet | Katana | Linux og alternative OS | 6 | 30 januar 2009 19:18 |
| Prøver å kjøre Knoppix på min gamle XP-maskin | LinuxBound | Linux og alternative OS | 1 | 22 nov 2008 04:48 |
| Knoppix boot problem? | litesabreman | Linux og alternative OS | 2 | 21 nov 2008 13:34 |
| Thread Tools | |
| |