![]() |
|
| |||
| |||
| 1. Jeg kan ikke ud til at være i stand til at afspille DVD's, jeg completly har glemt, hvordan man gør det, så det tillader dvd'er. 2. Jeg hørte om en virtuel maskine på Ubuntu, og mener du at hvis jeg installeret XP, kan jeg indsætte mit VAIO Disk derinde at lægge alle mine chauffører om, at virtuel maskine, eller vil det fortæller mig, at det ikke er en Sony VAIO-computere. 3. når jeg forsøger at Dual Screen om nVidia X Server Indstillinger og jeg klikker på Gem for at Config File Jeg får en besked at sige "Kunne ikke oprette nye X konfig backup filen '/ etc/X11/xorg.conf.backup'." 4. Hvordan kan jeg backup DVD's gerne DVDShrink på Windows XP effectivly, K9Copy vil lukker og holder op med at fungere, når jeg forsøger at backup. 5. Enhver store temaer jer anbefale, im få slags træt af min nuværende tema, måske er der noget nyt og spændende, at jeg kan tage på, I cant synes at finde noget til stor på gnomelook, men Thats just me, godt se, hvad du have 6. På min Firefox-browser, hver gang jeg se YouTube-videoer, videoerne er meget laggy, og for at en streaming eller Flash video eller et objekt til at arbejde, jeg er nødt til at klikke på dette stumme gigant afspilningsknappen. Jeg har aldrig haft dette på Ubuntu 7.10, kun om Ubuntu 8.04, nogen måde at få mine streaming flash vids tilbage til det normale? Fastsættelsen af disse problemer vil blive meget værdsat. og vil resultere i en god rep |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. Gå til Tilføj / fjern og installere ubuntu begrænset Tilbehør
2. ikke en anelse om, men jeg ved, at det gør ikke genkende din faktiske hardware når på et vm 3.ask på irc kanal 4. Prøv et andet program K.9 er for kde og sandsynligvis ustabil på gnome 5. www.gnome-look.org (gtk2.0 temaer eller hente smaragd og brug smaragd temaer) 6 Gå til pakke manager og søg flash, helt fjerne flash plugin derefter installere det Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Citat:
4. hvilket program vil du foreslå, jeg har hørt, at K9 anlæg stor på ubuntu 5. alle temaer du anbefale |
|
| |||
| |||
| gå til annoncen og System> Administration> Synaptic pakke manager Så har du tjekke "multiverse", som er fra viderlan.org, Thats antager din bruger version 8.10 af Ubuntu andet end at se sig om efter en anden peogram, der vil hjælpe dig køre en dvd. På virtuel maskine forsøge at gå til Virtualbox.org og hente det. Deb file for Ubuntu Thats stor. som for temaer, du kan finde et billede, du gerne og højre ur og "Brug som baggrund" methed. Hvis jeg var dig ville jeg gå opgradere til Ubuntu 9.04 kan du gøre ved at klikke på opdateringen pil ikon ud for din batteriikonet, det kommer op, når nogen sinde du har softwareopdateringer Jeg har ikke forsøgt at gøre det en anden måde. |
|
| |||
| |||
| denne tråd er over et år gammel ... sin død og borte |
|
| |||
| |||
| hmmm mit dårlige jeg stoppede kontrol datoer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Disk Partion i Ubuntu Linux | Goran | Linux & Alternative OS | 0 | 3 juni 2009 06:44 |
| Er det muligt at køre et freeware OS gerne linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux & Alternative OS | 5 | 4 december 2008 05:51 |
| Linux Ubuntu og hurtigere | phil66 | Linux & Alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux & Alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er væk? | ashaiba | Linux & Alternative OS | 8 | 4 marts 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |